Športni otroški vozički


Tako kot obstajajo pri avtomobilih glede na obliko karoserije ter vozne lastnosti terenska vozila, limuzine, športni kupeji in tako naprej, lahko tudi pri otroških vozičkih govorimo o različnih oblikah ter namembnostih. Eni so popolnoma preprosti kot kak običajen avtomobil za vsakdanjo vožnjo v službo, drugi so videti »vesoljski« kot prototip avtomobila z zadnjega avtomobilskega salona, tretji so elegantni kot ameriški Cadillac, četrti pa športni in pripravljeni za akcijo … No, to je vsaj primerjava, ki bi jo z lahkoto razumeli moški, za ženske pa je veliko bolje, če povemo, da mora voziček pristajati osebnemu stilu mamice.
Otroški vozički za elegantne mamice (več na http://www.otroskivozicek.com), ki se bodo za sprehod lepo oblekle ter uredile, voziček pa bodo potiskale zgolj po mestnih pločnikih ali urejenem mestnem parku, so zagotovo nekaj povsem drugega kot tisti, ki so namenjeni aktivnim mamicam – tistim, ki so nekoliko bolj športne in jih ne moti, če ne stoji vsak las na pravem mestu, veliko pa dajo na gibanje. Mamice, ki vedo, da se lahko v formo po porodu vrnejo bolj z dolgimi in intenzivnimi sprehodi, kot pa z obiski lepotilnega salona.

Športni vozički, ki jih imamo danes tako radi, saj prav spodbujajo telesno aktivnost, pa žal niso nekaj, česar bi se domislile ženske. Prvega športnega vozička s tremi kolesi, ki omogočajo lažje krmiljenje in hitrejše potiskanje, se je namreč domislil moški. Mlad ameriški očka, ki je rad rekreativno tekel, je namreč ugotovil, da so otroški vozički s štirimi kolesi nerodni. In tako si je zamislil voziček, ki ima spredaj le eno kolo, ki je enostavno gibljivo. Nastal je prvi športni voziček, ki dejansko omogoča, da ob njem ne hodimo, temveč rahlo tečemo.
Današnji športni vozički so naredili še korak naprej. Zaradi že omenjenih treh koles jih enostavno upravljamo, poleg tega pa jim je dodana tudi ročna zavora, ki lahko prepreči nezgodo oziroma nam omogoči, da se z vozičkom vred takoj zaustavimo. Okvirji športnih vozičkov so izdelani iz lahkih materialov, da je potiskanje manj naporno – tako iz aluminija kot karbonskih vlaken. In kolesa že dolgo niso več nekaj skromnega: imajo velik premer, »platišče« pa je oblečeno v kakovostno gumo (gladkejšo »cestno« ali nekoliko bolj robato »terensko), v kateri se skriva zračnica.

Članki iz iste kategorije: